KONUYLA ilgili sosyal medya üzerinden paylaşım yapan Küresel Gazeteciler Konseyi (KGK) Genel Başkanı Mehmet Ali Dim, “Avokado’nun coğrafi işarete sahip olduğu Alanya’da METRO grosmarket ithal avokado satarsa… Ne demeliyiz bilmiyorum” ifadelerini kullandı. Genel Başkan Dim’in paylaşımına çok sayıda yorum gelirken, bazı sosyal medya kullanıcıları ise yaptıkları yorumlarda yerli üretimin neden bu kadar pahalı olduğuna vurgu yaptı. Dim ise yerli avokadonun çok daha iri ve lezzetinin de daha güzel olduğunu belirtti. İbrahim Yılmaz isimli kullanıcı ise, “İnternetten araştırdım, Kenya'da avokadonun tanesi 4 lirayla 6 lira arasında değişiyor. Onca mesafe, nakliye, gümrükler, indirme boşaltma algısı vergisi… Bu fiyata da satılması ilginç” ifadelerini kullandı.
İthal avokado tartışması: Alanya dururken neden ithal?
Alanya coğrafi işaretine sahip avokadonun, METRO Grosmarket’te ithal ürün olarak satılması birçok tartışmayı da beraberinde getirdi.
Kaynak: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Son Dakika! Alanya'nın acı günü: Eski muhtar da hayatını kaybetti
Alanyalı iş insanı Kerim Aydoğan'ın acı günü
Son Dakika Akdeniz'de şiddetli deprem
TRT Belgesel Alanya Belediyesi'ne Butlan mı atadı? Başkanı karıştırdılar
Korkunç facia! Sıcak hava balonu alev aldı 8 turist can verdi
Denizlili iş insanı Mehmet Çaput kendi hayatına son verdi





