Ülke hayat pahalılığından yaşanmaz hale gelmiş. Benzin 55 TL’ye dayanmış. Türk halkı geçim derdi, hayat pahalılığı gibi hayatın gerçekleri ile boğuşurken siyasilerin gündemine bakın: Kayyum. O belediye başkanı oraya geçti. Öteki geçecek. Ya bu ülkede nasıl yaşanır? Hem muhalefet hem iktidar halkın gerçeklerinden bu kadar bihaber olur mu? Bakan "250 liraya pazar eksiği görülür" diyor. Bu mümkün mü Allah aşkına? Sayın bakanın 1 adet şeftalinin 55 lira olduğundan haberi var mı?
Küçük bir salkım üzüm aldım, 40 TL. Kilo fiyatına bakmadım bile, en az 150 TL'dir. İnanılmaz bir şey, bu ürün rafa gelinceye kadar nasıl bir travmadan geçiyor da bu kadar yükseliyor? Sadece üzüm değil her ürün böyle. Tek tek saymaya gerek yok. Bu fahiş fiyat değil, tezgahtaki ürünler soyguncunun elindeki tabanca olmuş artık. Bir de şimdi marketlerde bir moda var. Sapadere barbunyası, Dim üzümü, Mut inciri gibi ürünlerin üstüne yazıyorlar. Yani bunlar yerli ve milli oluyor. Tabi fiyatları da benzerlerinden çok daha yüksek. Ortalıkta bir denetim mekanizması da görülmüyor. İktidar da muhalefet de bu durumdan memnun gözüküyor. Ben buradan Alanya'da bolca üretilen meyve-sebze fiyatlarını bile fahiş düzeye ulaştıran aracılara sormak istiyorum. Her gün arttırdığınız fiyatlarla sizin çocuklarınız lüks içerisinde yaşarken, en temel ihtiyaçlarını bile karşılayamayan ailelerin çocukları aklınıza geliyor mu? Allah gözünüzü doyursun.
Pahalılık
Mustafa KARASOY
Yorumlar
Trend Haberler
Son dakika! Alanya'da silahlı saldırı: Ağır yaralanan şahıs hayatını kaybetti
Alanya'da tepki çeken saldırı!
Alanya'da devletten elektrik faturasına yüzde 30 destek! Başvurular başlıyor
Gazipaşa'da film gibi kaza! Ortalık savaş alanına döndü!
Alanya sahillerinde 'Plaj Faresi' yakalandı!
Eski Kuşadası Belediye Başkanı Engin Berberoğlu vefat etti