ALANYA Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Irak’ın başkenti Bağdat’a bağlı Wasit Vilayeti’nden gelen resmî heyeti belediyede ağırladı. Ziyarete; Wasit Vilayeti Vali Yardımcısı ve Heyet Başkanı Ghadanfer Bateakh, Wasit Vilayet Meclisi Genel Sekreteri Ali Shammari, Vilayet Meclisi Üyesi Salam Mudheher, Kut İlçesi Kaymakamı Adel Hamza ile iş insanı Abduladheem Shammari katıldı.
Gerçekleştirilen görüşmede, Alanya ile Wasit Vilayeti arasında geliştirilebilecek karşılıklı ticaret, yatırım ve iş birliği imkânları ele alındı. Taraflar, iki kent arasında ekonomik ve kurumsal ilişkilerin güçlendirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Özçelik, nazik ziyaretleri dolayısıyla Wasit Vilayeti heyetine teşekkür ederek, çalışmalarında başarılar diledi.
Iraklı heyetten Alanya'ya yatırım sinyali
Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Irak’ın Wasit Vilayeti’nden gelen heyetle ticaret, yatırım ve iş birliği olanaklarını görüştü
Muhabir: Gülser Yiğit
Yorumlar
Trend Haberler
Son Dakika! Alanya'da ünlü müteahhit 2 bacağından vuruldu
Alanya’da çok zehirli engerek yılanı paniği: Bahçede ortaya çıktı
Antalya'da turist otobüsünde rezalet: küfür kıyamet koptu
Hilton'dan sonra Yılgör Demirtaş da konuştu: "Alanya'yı kötülemek istemiyorum ama..."
CHP Antalya il yönetimi görevden alındı: Alanyalı CHP'liler ayaklandı
Alanya’da motosiklet yayaya çarptı



