Spor

Küme düşen takımda futbolcular kaçmaya başladı

TFF 2. Lig’e düşen Adanaspor, sezon sonunda ciddi bir mali krizin eşiğine geldi. Takımdaki birçok oyuncunun alacaklarını tahsil edemediği ve kulübü FIFA’ya şikayet ettiği öğrenildi.

Abone Ol

Kulüp kaynaklarından edinilen bilgilere göre, sezon boyunca ödemelerde yaşanan aksaklıklar nedeniyle birçok oyuncu Adanaspor’dan ayrılma kararı aldı. Özellikle kadro dışı bırakılan Abdoulaye Dabo, Samuel Yepie Yepie ve Check Oumar Diakite, alacakları ödenmediği için kulübü FIFA’ya şikayet etti.

DEVRE ARASI TRANSFERLERİ DE MAAŞ BEKLİYOR

Sezonun ikinci yarısında takıma katılan Loret Sadiku ve Andrei Ivan da ödeme yapılmaması nedeniyle FIFA’ya başvuran isimler arasında yer aldı. Henüz bu başvurulara ilişkin resmî bir karar açıklanmadı, ancak sürecin önümüzdeki haftalarda netleşmesi bekleniyor.

STOPER ISAAC DONKOR KULÜPLE İLİŞİĞİNİ KESTİ

Adanaspor’daki mali krizden etkilenen bir diğer isim ise stoper Isaac Donkor oldu. Oyuncunun sözleşmesinin tek taraflı feshedildiği ve Donkor’un hem takımdan hem şehirden ayrıldığı bildirildi. Donkor’un da kulübü FIFA’ya şikayet ettiği iddialar arasında.

MALİ BELİRSİZLİK GELECEĞİ TEHDİT EDİYOR

TFF 2. Lig’e düşmesinin ardından gelir kaynakları azalan Adanaspor, oyuncu maaşları ve transfer borçlarını ödemekte güçlük çekiyor. Yaşanan gelişmeler, kulübün geleceği açısından yeni cezalar ve puan silme riskleri gibi ciddi sonuçlar doğurabilir.

Adanaspor yönetiminin kısa süre içinde bir açıklama yapması ve alacaklı oyuncularla masaya oturması bekleniyor. Aksi halde transfer yasağı gibi yaptırımların gündeme gelmesi olasılığı giderek artıyor.