11 ŞUBAT’TA yeniden başkan seçildiği 8. Olağan Genel Kurul’dan sonra çalışmalarına durmaksızın devam eden Yiğit, bugün yine pazarcı esnafıyla birlikteydi. Salı Pazarı’nda sergi açan esnafı ziyaret eden Yiğit, “24 saat esnafın yanındayım. Belki de ben ailemle, esnafla görüştüğüm kadar görüşmemişimdir. Gece 3’te arasalar dahi ben esnafın yanındayım, emrindeyim.” dedi. Pazarcı esnafının çok zor şartlar altında çalıştığını belirten Yiğit, “Yazıyla kışıyla çok mağdur olan, çok zor şartlar altında para kazanan bir kesimdir pazarcı esnafı. Kapalı pazar konusunda Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel’e çok teşekkür ederim.” diye konuştu.
‘KAPALI PAZARLAR YAYGINLAŞACAK’
Kapalı pazar yapımlarının hız kazandığını söyleyen Yiğit, “Bir aydan kısa bir süre sonra Avsallar’da kapalı pazar yapımına başlanacak. Onun ardından merkez pazarımız olan Cuma Pazarı, altı 2 kat otopark, üstü pazar yeri olarak yapılacak. Mahmutlar Cumartesi Pazarı için hisseler toplanıyor, orada da kapalı pazar yapımı düşünülüyor. Türkler’de de öyle. Kapalı pazar konusu epey yaygınlaşacak ve esnaf rahat edecek. Esnafı güzel ortamlar ve iyi günler bekliyor, huzurlu bir alışveriş ortamı oluşacak.” ifadelerini kullandı.