Alanya'da otel personellerinde endişeli bekleyiş: Sezon böyle giderse ödemeler nasıl olacak?
Türkiye turizminde sezon tüm hızıyla devam ederken, Alanya'daki on binlerce otel çalışanı, sezon sonunda karşılaşacakları "askı" uygulaması nedeniyle şimdiden kara kara düşünüyor. Dev Turizm İş Genel Başkanı Mustafa Yahyaoğlu, "Sezon bitmeden mağduriyet kapıya dayandı" diyerek, turizm işçilerinin yaşadığı belirsizliğe ve geçim sıkıntısı riskine dikkat çekti.
Abone Ol
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Yeni Alanya sitemize
abone olun.