18
Eyl 2018
Bir kasırga geçti üstümüzden

BİR süre önce görkemli olduğu kadar ürpertici bir kasırga yaşadık Umman Salalah'da. Ben daha önce Antalya'da bir kaç hortum, şiddetli yağmur, fırtına falan yaşamıştım, ancak bu denli şiddetlisi ile hiç tanışmamıştım....

MAKALEYİ OKU
27
Ağu 2018
Daha neler gelecek başımıza bakalım

​​​​​​YOK yok döviz artışı felaketinden filan bahsetmeyeceğim. Adı konmamış % 40 devalüasyon falan da muhtemelen dış mihrakların bir oyunudur yine bize. Her yanı güllük gülistanlık ülkemizi kıskanıyorlardır elbette. Ben...

MAKALEYİ OKU
22
Mayıs 2018
Gücünüzü nasıl kullanırsınız?

​​​​​​GEÇENLERDE Soner Yalçın'ın 'Güç Sarhoşluğu” adlı yazısını okuyunca, turizm camiasında bizlerin de bu sarhoşluk nedeni ile sıkça zorluklar yaşadığımızı hatırladım. Yatırım sahibinden, en küçük...

MAKALEYİ OKU
25
Eyl 2012
Oktoberfest kadar pamuk düşsün kafanıza

Alman eğlencelerinin çoğunu sevmem aslında. Ama Bavyera bölgesini pek Almanya'dan saymamak lazım. 30 senelik çalışma arkadaşına adıyla hitap edemeyen Almanlar, nasıl olur da Faşing, Oktoberfest gibi etkinliklerde böylesine çoşarlar hala...

MAKALEYİ OKU
30
Tem 2012
Bu detoks da ne ya?

Ben de merak eder dururdum. Aman botoksla karışmasın, ortada bir yılan zehiri, Seda Sayan dudakları falan yok. Aslında buna, bir tür vücudumuza çeşitli zamanlarda aldığımız zehirlerden arınma terapisi de denebilir. Bende zehirden çok kilo...

MAKALEYİ OKU
25
Nis 2012
Bir Modalı öldü diyeler

Dayıcım merhaba, Sana 2 aydır bir şeyler yazmaya çalışıyorum, ancak toparlayabildim kafamı. Seni hatırladıkça nereden çıktığını anlayamadığım gözyaşlarım, yerini yavaş yavaş gülümsemeye bıraktı. Son telefon konuşmamızı hatırlıyor...

MAKALEYİ OKU
13
Nis 2012
Üstüme gelmeyin diyetteyim

- Şef bu et kaç gram? - Efenim doyurucu bir porsiyon olduğuna emin olabilirsiniz. - Doyup doymayacağıma müsaade ederseniz ben karar vereyim, siz benim soruma cevap verin kaç gram bu et diyorum? - 200-250 gram arası değişir. - Daha gramajından haberiniz...

MAKALEYİ OKU
24
Mar 2012
Turizm yaşamın ta kendisidir (2-2)

Bir Avrupalı, yanı başında bir saatte gidip kayak yapabileceği Alpler dururken, Hindistan Himalaya'sına giderek kayak da yapmaz kolayına. "İncredible India" çok ilgi çekici ve başarılı bir tanıtım kampanyası. Yıllar önce sokak hayvanlarını...

MAKALEYİ OKU
23
Mar 2012
Turizm yaşamın ta kendisidir

Geçtiğimiz günlerde, dünyada en çok seyahat satın alan ülkelerin başını çeken Almanya'nın başkenti Berlin'de bir turizm fuarı vardı. ITB'nin açılımı, uluslararası turizm borsası anlamına gelir. Berlin'deki fuar, gerçekten...

MAKALEYİ OKU
28
Kas 2011
Tenis ana karnında öğrenilebilir mi?

Tabi ki hayır. Herkesin sancılı bir başlangıç öyküsü vardır. Top bir türlü geçmek bilmez karşıya. O kahrolası fileyi kim koyar ki öyle araya? Aslında saha dışarıdan nasıl da büyük gözükür değil mi? Oysa ne de çok auta gider şu...

MAKALEYİ OKU
21
Kas 2011
Tenis üzerine aforizmalar

Aslında aforizma, özdeyiş, atasözü gibi anlamlara geliyor. 'Neymiş bu yahu” deyin de sonuna kadar okuyun diye özenle seçildi kendisi. Yani, okuyacaklarınız arasında tenisin atalarından falan bir şeyler bulamayacaksınız. Hepsi kişisel...

MAKALEYİ OKU
01
Kas 2011
Moda yolunda

Hikayeyi tekrar edeyim sana Gayret gayret hatırlasana İlk görüştük senle biz Moda'da Moda Moda Moda yolunda Rahmetli Ermeni kökenli Belçikalı sanatçı Mark Arian'ın (1927-1985) bu güzel şarkısını, yabancı şarkılara Türkçe söz...

MAKALEYİ OKU
21
Eyl 2011
Ben ne mi anladım şimdi şu Newyork'tan

Daha önce görmediğimiz bir şehri ilk ziyaretimizde edineceğimiz izlenim, beklenti ve önyargılarımızla da doğru orantılıdır. Oraya giderkenki duygularımız, gittiğimiz zaman dilimindeki yaşımız, o ülkenin mevcut siyasi konumu, o şehre bakışımızı...

MAKALEYİ OKU
27
Tem 2011
Plajda tenis mi

Hani geçenlerde yazmıştım, İstanbul'da tenis oynamaya hasret kaldım diye. Tam onun üzerine bir yerde bir ilan gördüm. 1. Türkiye Plaj Tenisi Turnuvası başlıyor diye. Eurosport'ta; curlingten, bilek güreşine, dart'tan, tren çekme...

MAKALEYİ OKU
08
Haz 2011
İstanbul’da tenis oynamak mı dediniz

Antalya'da nasıl da rahatça şımarırdık öyle. Aman şu altı numaralı kort da çok güneşli, hem kimse seyredemiyor orada yeteneklerimi, ille de dört numaralı kortu isterim. Acaba bugün Hillside'da mı oynasam, yoksa Dedeman'da mı?...

MAKALEYİ OKU

banner516

banner470

banner452

banner449

banner481

banner472