beIN Sports Fenerbahçe'ye dava açtı

Süper Toto Süper Lig'in yayıncı kuruluşu beIN Sports ve Fenerbahçe arasındaki gerginlik hukuki zemine taşınıyor. Yayıncı kuruluş, Fenerbahçe'nin maç önü giydiği "beFAIR" (Adil ol) tişörtleri nedeniyle kulübe fikri mülkiyet ihlali davası açtı.

Reuters'a konuşan iki beIN Sports yetkilisi, Fenerbahçe'nin, "beFAIR" logosunu kullanmasını engellemek için çarşamba günü bir Türk fikri mülkiyet mahkemesinde yasal işlem başlatıldığını söyledi. Kaynaklardan biri, gelecek yasal işlemlerin de hazırlandığını söyledi.

YAYINCI KURULUŞ SUÇLAMALARI REDDETTİ

Fenerbahçe, yayıncı kuruluşu video yardımcı hakem (VAR) tekrarlarını manipüle etmek, kamera açılarını sabitlemek, takımı zayıflatmak ve rakiplerini kayırmak için tek taraflı vurgular göstermekle suçluyordu. Katar merkezli yayıncı kuruluş ise bu suçlamaları reddetti.

"FENERBAHÇE'Yİ HEDEF ALMAMIZ MALİ BİR İNTİHAR OLUR"

beIN Sports, sarı-lacivertli kulübün iddialarını reddederek, tekrarları kontrol edemeyeceği veya kamera açılarını değiştiremeyeceği konusunda ısrarcı. Bir beIN kaynağı Reuters'a verdiği demeçte, "  Türkiye'deki en büyük iki taraftar kitlesinden birine sahip olan Fenerbahçe'yi hedef almamız mali bir intihar olur" ifadelerini kullandı.

TAZMİNAT İSTENMİYOR

Reuters'a konuşan kaynak, beIN Sports'un yasal işlemle tazminat istemediğini 'sadece, Fenerbahçe'nin, üzerinde oynanmış logoyu kullanmayı bırakmasını istediklerini' söyledi.

26 Şub 2021 - 10:59 - Spor


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Yeni Alanya Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Yeni Alanya Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Yeni Alanya Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Yeni Alanya Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Başkan Yücel'in 7 yıldaki performansını nasıl buluyorsunuz?