'Seyyah' ailenin bisikletle Akdeniz turu

Bisikletle tatil yapılabileceğini göstermek amacıyla İzmir'den yola çıkan 3 kişilik aile Antalya'nın Demre İlçesi'ne ulaştı. Günde 60- 80 kilometre arası yol alan aile, turu Adana'da bitirecek

İZMİR'in Selçuk İlçesi'nde oturan demir ustası 54 yaşındaki Adnan Barın, eşi 42 yaşındaki Ayşe Barın ve çocukları İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi öğrencisi 21 yaşındaki Batuhan Barın, bisikletle tatil yapılabileceğini göstermek amacıyla 19 Ağustos'ta yola çıktı. Günde 60- 80 kilometre arası yol alan ve kendilerine 'Seyyah aile' adını veren aile, Demre'ye ulaştı.
Daha önce bisikletle Trakya, Ege ve Karadeniz turu yaptıklarını söyleyen Adnan Barın, bu kez Akdeniz turuna çıktıklarını anlattı. Hedeflerinin Adana'ya kadar yolculuk etmek olduğunu aktaran Barın, "Selçuk'tan yola çıkarak Aydın, Bodrum, Muğla, Marmaris, Fethiye, Kaş üzerinden Demre'ye geldik. Yol üzerindeki birçok ilçeyi, mahalleyi gezdik. Selçuk'tan Demre'ye kadar olan çizgideki antik kentleri ziyaret ettik. Demre'de, Likya Uygarlıkları Müzesi, Aziz Nikolaos Anıt Müzesi ve Myra Antik Kenti'ni gezdik" dedi.
YENİ HEDEF AVRUPA TURU
Ülkenin tarihi ve kültürünü tanımak, bisikletin bir ulaşım aracı olarak görülmesine katkı sağlamak ve bisikletle tatil yapılabileceğini göstermek istediklerini vurgulayan Adnan Barın, şöyle dedi:
"Bu yolla yeni dostluklar kuruyoruz. İnternet üzerinden Selçuk'a gelen yabancı ve yerli bisikletlileri evimizde konuk ediyoruz. Bu yolla dünyanın her yerinde dostluklar ediniyoruz. Bisiklet yoluyla da gönül köprülerinin kurulduğunu gösteriyoruz. Spor yaparak sağlıklı oluyoruz. Geceleri, çadırda uyuyoruz. Akşam olunca en yakın mahalleye giriyoruz. Muhtarı bularak çadır kuracak güvenli bir yer istiyoruz. Birçok muhtar ve köylü ısrarla bizi evinde konuk ediyor. Sağlımız elverdiğince bu turlara devam edeceğiz. İkinci hedefimiz Avrupa'yı bisikletle gezmek."

29 Ağu 2016 - 10:31 - Gündem

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Yeni Alanya Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Yeni Alanya Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Yeni Alanya Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Yeni Alanya Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.