'Golf turizmine odaklanıyoruz'

Turizm alanında büyük kayıpların yaşandığı 40 milyon nüfuslu Polonya pazarında tanıtım çalışmaları sürdü

POLONYA'NIN Başkenti Varşova'da bu yıl 25’inci kez kapılarını açan TT Warsaw Turizm Fuarı'nda 2017 için tanıtım çalışmalarına devam eden Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV), Turizm Bakanlığı'nın açtığı 250 metrekarelik stant içerisinde yer aldı. Alanya’yı fuarda temsil eden ALTAV Başkan Yardımcısı Mehmet Dahaoğlu, 40 milyon nüfusa sahip ülkede temaslarını ve tanıtım çalışmalarını sürdürdü.
‘VARŞOVA-İSTANBUL ARASI UÇUŞ VAR’
Alanya standını ziyaret eden Türk Hava Yolları (THY) Polonya Genel Müdürü Mete Akandere, Dahaoğlu ile yaptığı görüşmede havacılık ve turizm sektörüyle ilgili şu bilgileri verdi: Varşova-İstanbul-Varşova hattında haftalık 5 seferimiz var. Airbus 320 ve 321 tipi dar gövdeli ve en geniş kapasiteli uçaklar kullanıyoruz. Polonya ciddi bir pazar ve büyük bir potansiyele sahip. İlerleyen dönemlerde yeni bir planlamaya gidilebilir.
‘SPOR TAKIMLARINA ÖZEL TARİFE VAR’
Golf turizmi üzerine odaklanıyoruz. Bu spor Antalya özelinde önemli bir potansiyele sahip. Bu sene yüksek gelir düzeyine sahip golf sporu oyuncularını hedefliyoruz. Tüm spor kulüp takımlarına özel ücretlendirmeler sunuyoruz. Bisiklet sporu da bizler için önemli bir potansiyel. Polonya ülkesi coğrafi anlamda düz bir yapıya sahip ve bisiklet için elverişli olduğundan kullanıcı ve sporcu sayısı yüksek. Özellikle Varşova’da trafik sorununun çözümü için yapılan bisiklet yolları giderek artıyor. Doğa sporlarını da çok seviyorlar.
‘BLOGGER’LAR İLE ÇALIŞIYORUZ’
15 Temmuz ertesinde ülkemizin imajını düzeltmek için önemli çalışmalarda bulunduk. Yüksek takipçi sayısına ulaşmış ve insanların alacakları tatil kararlarını etkileyebilen yabancı blogger’larla temas halindeyiz. Bu konuda genel müdürlüğümüzün önemli çalışmaları var. İnsanlar basında ve sosyal medyada görüp okuduklarına inanıyorlar. Yerinde tanıtım çalışmalarını çok önemsiyoruz ve bu anlamda basın mensuplarını ve blogger’ları ülkemizde ağırlıyoruz. Son dönemlerde Türk dizileri Polonya’da büyük ilgi görüyor. Bu diziler Türkiye’nin imajını güçlendiriyor.
‘GAZİPAŞA’YA DİREKT UÇUŞ YOK’
İkili Sivil Havacılık anlaşması sebebiyle Gazipaşa’ya direkt sefer konulması mümkün değil. Bu sebeple Gazipaşa-Alanya Havalimanı için ileriye dönük herhangi bir planlama da yapılamıyor. Antalya uçuşları İstanbul üzerinden aktarmalı olarak yapılıyor.

27 Kas 2016 - 20:42 - Turizm

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Yeni Alanya Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Yeni Alanya Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Yeni Alanya Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Yeni Alanya Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.