Turisti alkol ve viagra fena çarptı

KONAKLI’DA tatil yapan Rus uyruklu turist alkol ve uyarıcı viagra hapını bir arada alınca hastanelik oldu.

Turisti alkol ve viagra fena çarptı

KONAKLI’DA tatil yapan Rus uyruklu turist alkol ve uyarıcı viagra hapını bir arada alınca hastanelik oldu.

22 Ağustos 2012 Çarşamba 00:39
Turisti alkol ve viagra fena çarptı
banner404
 Akın BAYCAN  
Alınan bilgiye göre olay, Konaklı beldesinde bulunan bir otelde meydana geldi. 3 gün önce tatil için otele yerleşen Vadim Minapov, aşırı derecede alkolün üzerine viagra adı verilen uyarıcı haplardan fazla miktarda alınca fenalaştı. Otel görevlileri tarafından çağırılan ambulansla Alanya Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Minapov burada tedavi altına alındı. Uzun süre hapların ve alkolün etkisinden kurtulamayan turist, tedavisinin ardından otel yetkilileri tarafından teslim alınarak oteline geri götürüldü.


banner355
Son Güncelleme: 22.08.2012 00:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat!. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner452

banner418

banner407

banner449

English Russian

banner453

banner381

banner344

banner386

banner349