banner391
banner405

Tarım İlacı içince hastanelik oldu

Gazipaşa'da, yanlışlıkla tarım ilacı içen yaşlı bir adam ölümden döndü.

Tarım İlacı içince hastanelik oldu

banner404
Evinin yanındaki zirai ilaçların bulunduğu depoda bulunan zirai böcek ilacını yanlışlıkla içen Ali T (81) zehirlendi. Yakınlarının durumu fark etmesi üzerine Gazipaşa Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Ali T, acil serviste midesinin yıkanmasının ardından Alanya Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Ali T'in hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Ali T'in yakınları, daha önce de birkaç kez benzer şekilde bilinçsizce ilaç içtiğini belirtti.
banner355

İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.