BANKALAR, Bankacılık Kanunu'nun ilgili maddesi gereği 2006 yılından bu yana mevduatlardan ücret alabiliyor. Hesap işletim ücreti adı verilen bu ücret, müşterilerin bankalarda açtırmış oldukları hesaplarından aylık, üç aylık veya 6 aylık olarak tahsil edilebiliyor. Bankalar bu masrafı sundukları bankacılık hizmetlerinin karşılığı olarak belirledikleri tarifelerle alıyorlar.
Kaynak: Haber Merkezi





