banner391
banner405

Otomobilde sevişirken öldüler

ABD’nin Kentucky eyaletinde bir çift, otomobilde sevişirken karbon monoksit zehirlenmesi sonucu hayatını kaybetti

Otomobilde sevişirken öldüler

banner404
Polis tutanağına göre; David Long (31) ve Violet Illes (24), yaklaşık 90 dakika otomobilin içinde kaldı ve hava soğuk olduğu için kontak kapamadı. Paslı egzoz borusundan sızan öldürücü karbon monoksit gazı aracın içine dolunca da çift zehirlenerek öldü. The Mirror’ın haberine göre; David Long’un kardeşi, çifti Sabah 06:40’da otomobilin içerisinde baygın vaziyette buldu. WCPO televizyonuna konuşan Long, “Ağabeyimi dışarı çıkarıp kalp masajı yaptım. Telefonda doktorlar nasıl yapacağımı tarif ediyordu” dedi. Long ve iki küçük çocuğu olduğu öğrenilen Illes’in uyuşturucu ya da Alkol alıp almadıkları toksikoloji raporu sonucu belli olacak. Öte yandan, trajik olay sonucu hayatını kaybeden çiftin aileleri, cenaze masrafları için yardım kampanyası başlatı.
banner355

İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.