banner391
banner405

19 yaşındaki kızın içkisine ilaç atıp...

Bir öğrenci değişim programı ile iki aylığına Almanya’ya giden 19 yaşındaki İngiliz üniversite öğrencisi Jane Khalaf, Köln Karnavalı’nda “içkisine ilaç atıldığını” iddia ederek hastaneye başvurdu

19 yaşındaki kızın içkisine ilaç atıp...

banner404
BİR öğrenci değişim programı ile iki aylığına Almanya’ya giden 19 yaşındaki İngiliz üniversite öğrencisi Jane Khalaf, Köln Karnavalı’nda “içkisine ilaç atıldığını” iddia ederek hastaneye başvurdu. Hastanede fenalaşan ve ve yoğun bakıma alınan Khalaf, 8 gün sonra hayatını kaybetti. Alman doktorlar genç kızın kanında Ecstasy ve çeşitli anfetaminler bulunduğunu keşfettiklerini söyledi.
Khalaf’ın ailesi ve arkadaşları Northumbria Üniversitesi’nde siyaset ve tarih eğitimi almakta olan genç kızın “Hayatı boyunca uyuşturucu karşıtı olduğunu ve kanında bulunan maddelerin hiç birini kendi rızasıyla almış olamayacağını” söyledi. Jane Khalaf’ın annesi Rojin (40) Alman polisine ve kızlarını tedavi eden Köln Şehir Kliniği’ne dava açmaya hazırlandıklarını söyledi ve “Onlar yaşananlarla ilgili bize bilgi vermeye yanaşmadılar.
Bize hiç anlayış göstermediler. Hala o gece kızımıza ne olduğunu bilmiyoruz” dedi.
Konu İngiliz Parlamentosu’na da taşındı ve Avam Kamarası’nda bir konuşma yapan Milletvekili Barry Shierman “Benim seçim bölgemden genç bir kız Köln’de trajik bir cinayete kurban gitti. İçkisine ilaç atıldığına, onun zehirlendiğine dair bir çok kanıt olmasına rağmen Almanya’da bununla ilgili bir soruşturma başlatılmadı” dedi. Alman yetkililer ise konuyu araştırdıklarını ve en kısa zamanda sonuç almayı umduklarını söyledi.

banner355

İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.