Gençlerin yayla sevdası

Gazipaşa'nın doğal güzelliği olan yaylalar, havaların ısınmasıyla birlikte vatandaşların akınına uğradı

Gazipaşalı gençlerden oluşan motosikletli gruplar, kar nedeniyle kapanan yollara rağmen yaylalara gitmekten vazgeçmiyor. Erhan Gülcan, Tarık Bilgin, Erdoğan Doğan, Sadık Çetin, Sait Özdemir, Kamil Tunahan ve Altan Kılınç’tan oluşan 7 kişilik grup, geçtiğimiz haftasonu Yarıcakmuğarı, Belbaşı, Gökguzluk ve Topsekisi yaylalarına giderek muhteşem bir gün yaşadı. Motosikletiyle yayla gezisine katılan Erhan Gülcan, oluşturdukları grupla birlikte 5 yıldır karlar erimeden yaylalara gittiklerini belirterek, “Gazipaşalı gençler olarak bir grup oluşturduk. Bazen 35-40 kişilik gruplarla yaylalara gidiyoruz. Geçtiğimiz haftasonu yayla gezilerine bir yenisini daha ekledik. Değişik meslek gruplarından 7 kişi, motosikletlerimizle karlı-buzlu yollardan geçerek yaylalara ulaştık. Karlı yollardan yaylalara ulaşmak, yazın olduğundan daha çok heyecan verici. 5 yıldır motosikletlerimizle yaylalara gezi düzenliyoruz, bu geleneğimizi her yıl sürdürmek istiyoruz” dedi. Kış mevsiminde yağan kar dolayısıyla birçok yayla yolunun karla kaplı olduğunu ve araçlarla buralara ulaşmanın mümkün olmadığını belirten Sadık Çetin ise, “Yaylalara bahar aylarında ilk ulaşım sadece motosikletlerle yapılabiliyor. Yayla gezilerimiz bizim için geleneksel hale geldi ve her yıl aynı dönemlerde gezilerimizi tekrarlayacağız. Hem zorlu yollardan geçerek yaylaya ulaşmanın heyecanını yaşıyoruz, hem de bembeyaz kar manzarasının ortasında piknik yapıyoruz. Gezimizin bir kısmını karlı tepelere doğru zorlu bir yürüyüşe ayırıyoruz. Dönüş yolunda ise karların üzerinde kayarak piknik alanımıza dönmenin heyecanını yaşıyoruz. Gençlere de tavsiyemiz, karlar erimeden biran önce gezi planlarını yapsınlar" diye konuştu. 4 yayla gezdiklerini belirten Tarık Bilgin de, “Haftasonu motosikletlerimizle 4 yaylayı gezdik, gidiş dönüş yaklaşık olarak 110-120 kilometre yol yaptık. Keyifli bir gün geçirdik. Belirli aralıklarla Anamur ve Alanya'ya bağlı yaylalara da gezi düzenliyoruz. Bazen gezilerimize katılan motosikletli sayısı 40 civarında oluyor” dedi.

#

03 May 2013 - 09:48 - Gündem

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Yeni Alanya Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Yeni Alanya Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Yeni Alanya Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Yeni Alanya Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.