banner433

Esrarengiz ölümün nedeni uyuşturucu muydu?

Yüksekten düşüp ölen şahsın üzerinden uyuşturucu çıktı

Esrarengiz ölümün nedeni uyuşturucu muydu?

Yüksekten düşüp ölen şahsın üzerinden uyuşturucu çıktı

12 Eylül 2014 Cuma 12:29
Esrarengiz ölümün nedeni uyuşturucu muydu?
banner404
BURSA'DAN Gemlik ilçesinde, yüksekten düşerek hastanede hayatını kaybeden şahsın üzerinden uyuşturucu çıktı.Edinilen bilgiye göre, bir kişinin yüksekten düştüğü ihbarını alan polis ve 112 ekipleri harekete geçti. İsminin E.A. (34) olduğu öğrenilen şahıs, olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından hayati tehlike kaydıyla Bursa Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. E.A, yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamazken,, üzerinden 400 miligram uyuşturucu çıktı. Polis olayla alakalı tahkikat başlattı.
banner355
Son Güncelleme: 12.09.2014 11:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat!. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner418

banner407

English Russian

banner419

banner381

banner344

banner386

banner349