banner433

Bir ana yüreği daha yandı

Yeni nesil uyuşturucu madde bonzai kullandığı belirtilen 19 yaşındaki A.A. kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.

Bir ana yüreği daha yandı

Yeni nesil uyuşturucu madde bonzai kullandığı belirtilen 19 yaşındaki A.A. kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.

24 Temmuz 2014 Perşembe 16:06
Bir ana yüreği daha yandı
banner404
MALATYA'da yeni nesil uyuşturucu madde bonzai kullandığı belirtilen 19 yaşındaki A.A. kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.
Malatya'nın Battalgazi İlçesi'ne bağlı Orduzu Mahallesi'nde Bahçebaşı Anadolu Lisesi bahçesinde baygın halde yatan genci gören vatandaşlar durumu sağlık ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekipleri, kimliğinin A.A. olduğu belirlenen genci Turgut Özal Tıp Merkezi'ne kaldırdı. Ancak A.A. burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. A.A.'nın cesedi Adli Tıp Kurumu'nda yapılan otopsinin ardından toprağa verildi. Olayla ilgili soruşturma açan polis ekipleri, A.A.'nın çakmak gazı ve bonzai çektiği bilgisine ulaştı. Soruşturma sürüyor.
banner355
Son Güncelleme: 24.07.2014 15:44
Anahtar Kelimeler:
UyuşturuCan AldıBonzai
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat!. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner418

banner407

English Russian

banner419

banner381

banner344

banner386

banner349