Annesinin ilacını içince zehirlendi

ALANYA'DA, derste başı ağrıdığı için annesinin kullandığı ağrı kesici ilaçlardan içen 7. sınıf öğrencisi zehirlendi.

Annesinin ilacını içince zehirlendi

ALANYA'DA, derste başı ağrıdığı için annesinin kullandığı ağrı kesici ilaçlardan içen 7. sınıf öğrencisi zehirlendi.

06 Mart 2010 Cumartesi 00:00
 Annesinin ilacını  içince zehirlendi
banner404
  Akın BAYCAN
Alınan bilgiye göre, Atatürk İlköğretim Okulu'nda derste başı ağrıyan 13 yaşındaki Özlem A, annesinin kullandığı ağrı kesici ilaçlardan içti. Bir süre sonra kusmaya başlayan öğrenci, öğretmenleri tarafından Alanya Devlet Hastanesine götürüldü. Hastanede yapılan müdahalede öğrencinin aşırı dozda ilaç kullanımından dolayı zehirlendiği belirlendi. 
Gözetim altında tutulan öğrencinin tedavisi devam ediyor. 

banner355
Son Güncelleme: 20.12.2012 13:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat!. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner452

banner418

banner457

banner449

English Russian

banner453

banner381

banner344

banner386

banner349